معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...

جون ما شباهت رو داشته باشین........

و در آخر هادی خان پسر شجاع


نظرات شما عزیزان:

mehrnoosh
ساعت23:11---18 دی 1390
تو رو خدا عکس استاد رو بر دارین اگه یه درصد اینو ببینه دودمانمون بر باد میرهاااااپاسخ:عکس به این قشنگی چشه؟

zahra
ساعت22:14---18 دی 1390
ja dare az aqaye rahmani babate tashkile setade hemayat tashakor b ja avaram.

salah
ساعت13:51---17 دی 1390
خانم اسماعیل نیا دیگه ما هیچی!!!


نه تشکری نه...


zahra
ساعت10:47---17 دی 1390
man vaqean harfi vase goftan nadaram, vali kheili ba halin,khanome antegral shodam,vasam setade hemayat rah andakhtin,tarahe soal shodam,hame ham bem migan (ba ma ham?????????) merc terme babate hemayatet

ترمه
ساعت9:07---17 دی 1390
نه بابا راس میگه طفلی.سر من یکی رو ک نمتونه کلاه بذاره.استاد گفته ولی زهرا قبول نکرده!

salah
ساعت0:23---17 دی 1390
مقدم خانم اسماعیل نیا رو به وبلگ و بخش نظرات تبریک عرض می نماییم



ستاد حمایت از انتگرال و محاسبات

پاسخ::-))


hamidreza
ساعت21:21---16 دی 1390
این قسمته جمله خانم اسماعیل نیا منو کشته مطمئنم شاهدا آقای نیکدلو نعیمی و.... هستن پس کلا شایعه بود!!!!
یعنی چی مگه من و جمشید چمونه؟؟؟من اهل شایعه نیستم
خانم اسماعیل نیا طبیعیش نکن با ما هم؟؟؟؟سوالارو لو بدید


alireza
ساعت19:17---16 دی 1390
اوه تازه امیدوار شده بودیم
گفتیم سوالا همهش اسونه
ما که میدونیم موضوع سریه
ولی سوالا رو سخت طرح نکنید دیگه مخصوصا انتگرالا و امارشو...


zahra
ساعت16:10---16 دی 1390
salam b hame dostan,hamishe web sar mizadam vali nazar nemidadam,vali in dafe aqaye afkhami terkond, chon nemikham doroq begam,ostad jozvamo nega kard,did kamele,sare shokhi gof mikhay to soal tarh kon,vali jedi nagoft ok? motmaenam k shaheda,aqaye nikdelo naeemi va...... bashe.pas kolan shayee bod ,پاسخ:به به سلام خوبی؟ممنون که با همی نیه بار اومدنت ما رو از این شعایع نجات دادی...!!!!!
پاسخ:برا امنیت شهدا هویتشون محفوظه مگه به وفتش من زنده شنیدم کسی بهم نگفت ولی چه حال میده جدی گفته باشه اگه بین خودمون بمونه


alireza
ساعت11:45---16 دی 1390
خانم غازی لطف کنید حجم عکسایی که میفرستید رو کم کنید تا راحت تر باز شه همه که adsl ندارنپاسخ:باشه.ببخشید

alireza
ساعت11:34---16 دی 1390
ببخشیدا اما من این شایعه رو نساختم منبعش هم نمیتونم بگم گفته نگو شاهدم دارم اونم 3 نفر
_________________
پس شایعه درسته خانم اسماعیل نیا.


alireza
ساعت22:35---15 دی 1390
خانم غازی جدا قرار نیست کسی سوالای ریاضی رو طرح کنه؟!!!

خداییش!

شاید شما نشنیدید

پسرا که بعضی شون میدونن...
پاسخ:من که نشنیدم مگه بدن خانم اسماعیلی که انتگرال بزنن به رگ.ولی استاد همچین کاری نمی کنه.شایعه ی باحال تر نداشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


salah
ساعت22:14---15 دی 1390
عجب طراحی!!!!!!!!!!!!

پس پلا و مقطع و نماش کوپاسخ:دارم روش کار می کنم یکم پیچیده اند...طول می کشه...:-))


alireza
ساعت21:07---15 دی 1390
اها پس طراحش شما بودید ها ؟!

خوبه یادم باشـــــــــــه!
پاسخ:نه بابا هرکی گفته این شایعه رو چرت گفته...


آتنا
ساعت19:15---15 دی 1390
من راضی نیستم تندیسامو همین طوری پخش می کنید...
طرحامو همین طوری لو ندین...خز می شه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:متفرقه,طنز,
ارسال توسط علیرضا افخمی